შეფასების რუბრიკები

მსჯელობის შეფასების რუბრიკა

კრიტერიუმები
10-9
8-7
6-5
4-1
თემისა და პრობლემის განსაზღვრა
სწორად განსაზღვრავს მიზანს, მსჯელობს პრობლემაზე, თავის აზრს ამყარებს  არგუმენტები
არასრულფასოვნად საზღვრავს პრობლემას
დახმარების საშუალებით შეუძლია რამდენადმე მიუახლოვდეს სამიზნე თემას
ვერ საზღვრავს კონკრეტულ პრობლემას
ანალოგიებისა და ლიტერატურული პარალელების განსაზღვრა
მასალა  ძალიან კარგად აქვს მომზადებული, შეუძლია მაგალითებისა და ლიტერატურული პარალელების გავლება, სათანადო დასკვნების გამოტანა
შეუძლია დამოუკიდებლად განსაზღვროს ანალოგიური თემები და იდეები, მოჰყავს მაგალითები
დახმარების შედეგად  ამოიცნობს
ლიტ.პარალელებს

არ შეუძლია ლიტერატურული პარალელების ამოცნობა
ტექსტის მხატვრული გააზრებ
შეუძლია ამოიცნოს ტროპის სახეები,
არკვევს მათ მხატვრულ ფუნქციას

შეუძლია ძირითად მხატვრულ საშუალებათა ამოცნობა
მითითების მიხედვით ცდილობს, ამოიცნოს რომელიმე მხატვრული სახე, შეუძლია პეიზაჟისა და ეპითეტის ამოცნობა
არ იცნობს ტროპის სახეობებს, ვერ არკვევს ლიტ-ის მხატვრულ ფუნქციას
პრეზენტაცია
შესავალი საინტერესოა,ავლენს შემოქმედებით უნარს, დაცულია ლოგიკური ჯაჭვი, გამართულია ტემბრი, იცავს დროის ლიმიტ
შეუძლია გეგმის მიხედვით წარმოადგინოს საპრეზენტაციო საკითხი, ვერ იცავს დროის ლიმიტს.
ინფორმაციას ფლობს, მაგრამ უჭირს მისი დალაგება, ლოგიკურად გადმოცემა
თემას ვერ წარმოადგენს ნათლად და გასაგებად, კითხვებზე ვერ პასუხობს ადეკვატურად
წინად.კონსტრუირება
შესაბამისად იყენებს წინადადების ტიპებს შინაარსისა და აგებულების მიხედვით, არჩევს თემის შესაბამის სტილს, გააჩნია ორიგინალური თხრობისა და მეტყველების მანერა
სინტაქსურად სწორად აქვს გამართული წინადადებები
აგებს მარტივ კონსტრუქციებს, მაგრამ უშვებს სინტაქსურ და სტილურ შეცდომებს
არ შეუძლია წინადადების მიზნობრივად კონსტრუირება, უჭირს სათქმელის გადმოცემა

No comments:

Post a Comment