მსჯელობის შეფასების რუბრიკა
კრიტერიუმები
|
10-9
|
8-7
|
6-5
|
4-1
|
თემისა და პრობლემის განსაზღვრა
|
სწორად განსაზღვრავს მიზანს, მსჯელობს პრობლემაზე, თავის აზრს ამყარებს
არგუმენტებით
|
არასრულფასოვნად საზღვრავს პრობლემას
|
დახმარების საშუალებით შეუძლია რამდენადმე
მიუახლოვდეს სამიზნე თემას
|
ვერ საზღვრავს კონკრეტულ პრობლემას
|
ანალოგიებისა და ლიტერატურული პარალელების განსაზღვრა
|
მასალა ძალიან
კარგად აქვს მომზადებული, შეუძლია მაგალითებისა
და ლიტერატურული პარალელების გავლება, სათანადო დასკვნების გამოტანა
|
შეუძლია დამოუკიდებლად განსაზღვროს ანალოგიური თემები
და იდეები, მოჰყავს მაგალითები
|
დახმარების შედეგად ამოიცნობს
ლიტ.პარალელებს
|
არ შეუძლია ლიტერატურული პარალელების ამოცნობა
|
ტექსტის მხატვრული გააზრებ
|
შეუძლია
ამოიცნოს ტროპის სახეები,
არკვევს მათ მხატვრულ ფუნქციას
|
შეუძლია ძირითად მხატვრულ საშუალებათა ამოცნობა
|
მითითების მიხედვით ცდილობს, ამოიცნოს რომელიმე
მხატვრული სახე, შეუძლია პეიზაჟისა და ეპითეტის ამოცნობა
|
არ იცნობს ტროპის სახეობებს, ვერ არკვევს ლიტ-ის მხატვრულ
ფუნქციას
|
პრეზენტაცია
|
შესავალი საინტერესოა,ავლენს შემოქმედებით უნარს,
დაცულია ლოგიკური ჯაჭვი, გამართულია ტემბრი, იცავს დროის ლიმიტს
|
შეუძლია გეგმის მიხედვით წარმოადგინოს საპრეზენტაციო საკითხი,
ვერ იცავს დროის ლიმიტს.
|
ინფორმაციას ფლობს, მაგრამ უჭირს მისი დალაგება, ლოგიკურად
გადმოცემა
|
თემას ვერ წარმოადგენს ნათლად და გასაგებად, კითხვებზე
ვერ პასუხობს ადეკვატურად
|
წინად.კონსტრუირება
|
შესაბამისად იყენებს წინადადების ტიპებს შინაარსისა
და აგებულების მიხედვით, არჩევს თემის შესაბამის სტილს, გააჩნია ორიგინალური თხრობისა
და მეტყველების მანერა
|
სინტაქსურად სწორად
აქვს გამართული წინადადებები
|
აგებს მარტივ კონსტრუქციებს, მაგრამ უშვებს სინტაქსურ
და სტილურ შეცდომებს
|
არ შეუძლია წინადადების მიზნობრივად კონსტრუირება,
უჭირს სათქმელის გადმოცემა
|
No comments:
Post a Comment